Sárkányok Világa
Társalgó


Ismerkedés, bemutatkozás
A sárkányokról általában
Sárkányos filmek és könyvek
Csevegés kötetlenül

Játékok

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7yCidPdEBaiJsq_5OcltuTxC6NeVkvPke9pRMxjQbQI6QKyjC

Sárkányrajongók

Szereted a sárkányokat? Csatlakozz hozzánk!

Ismertető | Jelentkezés
Tagok {2014-ig} | Fórum

 
Így Neveld a Sárkányodat 3.

Amit eddig tudunk
Premier: 2019. március 1.
Írd le véleményedet a filmről! (Kibeszélő: várod-e már a filmet, mire számítasz, milyen pletykákat hallottál, stb.)

 
Így Neveld a Sárkányodat 2.

Előzetes | Plakátok
Képek | Újdonságok a filmben
Új sárkányok
Írd le véleményedet a filmről!

 
Dreamworks: Sárkányok

Ismertető | Epizódok
Galéria | Videók
Extrák | Érdekességek
Új sárkányfajok
Írd le véleményedet a sorozatról!

 
Így Neveld a Sárkányodat

Ismertető | Előzetesek
Képtár | Plakátok
A regényről | Eltérések
Interjúk | Videók
Vikingek | Sárkányok
Könyvek | Kritikák
Extrák | Angolul megjelent
Statisztikák
Írd le véleményed a filmről!

 
Chat
 
Kiemelt partnerek

A honlap testvéroldala. Én szerkesztem ezt is, és szintén sárkányokkal foglalkozik.

 
Affilite

 

Pokemon Go

Ha szeretnél cserélni, jelentkezz a csetben vagy vendégkönyvben!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interjúk
Interjúk : Interjú Simon Otto-val

Interjú Simon Otto-val

Nira  2010.03.24. 10:32

A vezető karaktertervező.


1, Hol tanultad az animációt?
Szerencsés voltam, hogy bekerültem a híres francia animációs iskolába, a „Les Gobelins”-be Párizsban. Egyébként Svájcból származom, ezért is vagyok nagyon hálás, hogy ez a bámulatos francia iskola felvett és kiképzett engem. Habár nagyszerű iskola volt, az animáció egy olyas valamit, amit csak a való élet figyelésével tanulhatsz meg. Egész életemben rajzoltam, így elmondhatom, intenzíven tanultam az animálást, miközben felismertem volna.

2, Mi volt az előző film, amin dolgoztál?
Az „Így neveld a Sárkányodat” című filmet megelőzően, a másik CG élményem az „Elvitte a víz”hez fűződik, mint animációs vezető, de a „Mézengúz”nál és a „Cápamesé”nél is animátorként dolgoztam, a „Túl a sövényen”nél pedig karaktertervező voltam. Ezeket megelőzően, 2Ds/hagyományos animációkon dolgoztam animációs vezetőként a „Sinbad: A hét tenger legandájá”n és a „Szilaj: A Vadvölgy paripájá”n, és animátorként az „Irány Eldorádó”n és „Egyiptom hercegé”n.

3, Milyen zenészek és művészek inspirálnak?
Túl sok van ahhoz, hogy felsoroljam. Állandóan találok új művészeket, akiknek imádom a munkáját és tanulmányait. Gyerekként megőrültem a belga és francia képregényművészekért, úgy, mint Franquin (Spirou), Herge (Tin Tin) és Underzo (Asterix), és még mindig merítek ihletet a munkáikból. Mostanában a macskám inspirál, minthogy Kafkát olvasok. Nem, igazából hogy megfelelő választ adjak erre a kérdésre, mindnyájunknak le kell ülni egy pár bor társaságában.

4, Jellemeznéd a munkádat tömören, a karakter animáció vezetőjeként?
A karakter animáció vezetőjeként fő feladatom az animátor csapat munkájának és mindennek, ami a karakter animációhoz kapcsolódik, felügyelete. Közvetlenül belemélyedtem az összes karakter alkotásába, a kinézettől a karakterek fejlesztés műszaki tervezésig (modellezés, felszerelés, stb.), és felelős vagyok azért, hogy a rendezők karaktervíziója megvalósuljon.

5, Kihívás volt a sárkányok személyiségének megalkotása?
A sárkányok feltérképezetlen területek voltak számunkra. A legtöbb sárkány animáció, amit láttunk nyersen volt elkészítve egy korai kalandfilmben vagy több-kevesebb sikerrel megalkotott különböző vizuális effektjei más filmeknek. Ezekben a filmekben a kihívás az volt, hogy a lények hihetőnek tűnjenek, és ennek következtében teljesen egybeolvadt a „valódi” fényképészettel. A mi kihívásunk az „Így neveld a Sárkányodat”nál a lehetőség volt. Nálunk nem voltak kikötések, így elhatároztuk, keresünk egy játszóteret, ahol úgy alkothatjuk meg a karaktereket, hogy igazinak látszódjanak és érződjenek, de mégis szabadon szórakozhatunk velük. Szakítottunk azzal, hogy különböző állatokból alkossuk meg a sárkányokat, mégis emlékeztetnek rájuk, mint például „egy bulldog-krokodil, ami úgy lebeg, mint egy helikopter”. Amikor nézed az „Így neveld a Sárkányod”at, reméljük, úgy érzed majd, hogy mókásak, és a mi sárkányaink kinézete szakított a sztereotípiával, hogy hogyan kell kinéznie a sárkányoknak.

6, A 3D-ben való dolgozás okozhat problémát egy animátornak?
Igen. Animátor lévén egyszerű kamera nézetet szoktunk használni, amely lehetővé teszi, hogy sokat csaljunk. Amíg az illusztrátorok képei jól néznek ki, biztonságban vagyunk. A 3D szó szerint új dimenzióba kalauzol minket, ahol hihetetlenül pontosnak kell lennünk, amikor szerepe van annak, milyen gyorsan vagy lassan közelednek vagy távolodnak a dolgok a kamerától.
Természetesen, ez rengeteg lehetőséget nyújt számunkra. Könnyebben elnyerheted a nézők tetszését, ha merész vagy, és ütközeteket alkotsz, mivel így jobban bele tudnak merülni a világba. Néhány sárkányjelenet a közönséget szinte a torkuknál fogva ragadja meg, és olyan élményt nyújt, mintha felültek volna egy hullámvasútra, köszönhetően az új filmkészítő szótárnak. Néhány jelenet sokkal kézzelfoghatóbb, mely hatására nézők úgy érezhetik, „ez tényleg megtörténik”.

7, Más állatok tanulmányozása befolyásolta a sárkányos animáció iránti szemléletedet?
Nagyon is. Minden sárkányt, amit csak megalkottunk, két vagy három valódi állat ihletett, amelyeket kívül-belül tanulmányoztunk. Úgy hiszem, ez is bizonyítja, hogy valami különbözőt alkottunk. A karaktertervezőnk, a rendkívül tehetséges Nicolas Marlet, egy sor remek ötleted adott az ő dizájnjaival. Aztán megkerestük, mi illik legjobban a történethez, és azokat a kinézeteket társítottuk a megfelelő állatokhoz. A siklósárkány például egy papagáj, strucc és T-rex keveréke.
Továbbá, egyik nagy célunk az, hogy a közönség úgy tekintsen a sárkányainkra, mint ahogy az emberek a házi kedvenceikre. Például Fogatlan hasonlóságot ébreszt azokban, akiknek macskája, kutyája vagy lova van. Meg akartuk találni az egyensúlyt. Amikor a csapat egy részével megnéztük a filmet, úgy éreztük, hogy a „kutyás emberek” úgy tekintenek majd Fogatlanra mint saját kutyájukra, a „macskás emberek” pedig mint macskájukra. Reméljük, hogy Fogatlan egy kicsit mágikus lény lett, amely több szinten is képes kapcsolatot teremteni a közönséggel.

8, Hogyan pihensz a szabadidődben?
Eszem vagy etetem a fiamat, Max-et.

9, Milyen fajta filmeket szeretsz nézni?
Olyan filmeket szeretek nézni, melyek egy olyan világot mutatnak meg nekem, amit eddig nem ismertem, és teljesen új élményt nyújt betekintve valaki teljesen más életébe… ami elmondható minden rendes filmről, amit csak megalkottak a kamera születése óta. Úgy gondolom, erre inni kell még egy palack bort.
 

Éppen azt magyarázza, hogy mire volt szükség az ember és sárkány karakterek megalkotásához.

 
Sárkány hozott!

Kedves látogató, köszöntelek ezen a sárkányokkal foglalkozó oldalon! Itt minden fontos információt megtalálsz róluk, sőt értesülhetsz is a legújabb hírekről.

TÁRSSZERKESZTŐT KERESEK, a részletekről ITT olvashatsz

 
A honlap
 
A Sárkányokról
 
Szórakozás
 
SárkányIskola *Szerep*

Bevezető
Jelentkezés
Karakterek {2014-ig}
Szerepjáték

Iskolánkban hasonló tárgyakról tanulhatsz, mint a való életben. Ám van valami, ami mégis teljesen megkülönbözteti: ezek mind sárkányokról szólnak!

 
Lájkolj minket a Facebookon!


Facebook oldalunkon további érdekességeket, infókat tudhatsz meg.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazás
Melyik a kedvenced?

Így Neveld a Sárkányodat
Trónok Harca
Sárkányszív
Elliot, a sárkány
Eragon
egyéb, leírom a chatban vagy vendégkönyvben
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Sárkányfanok
Indulás: 2006-02-18
 
Figyelmeztetés

A honlapon minden saját írás és fordítás. Más honlapon közzétenni tilos!

(C) Dragons-fantasy.gportal.hu 2006-2016

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?